Bestuur en dienstverlening

Dienstverlening

Wat hebben we daarvoor gedaan?

  • We blijven werken aan goede en snelle dienstverlening door het uitbreiden en verbeteren van onze digitale dienstverlening, het gebruik van servicenormen en informatie voor iedereen toegankelijk te laten zijn. Successen die in 2022 behaald zijn:
    • de informatie over producten en diensten is ontsloten via www.YourEurope.eu om te voldoen aan EU-richtlijnen voor Single Digital Gateway (SDG);
    • het verbeterd klachtenproces is in het zaaksysteem opgenomen en voorzien van een dashboard;
    • er is een start gemaakt met bewustwording en training  en technische aanpassingen op de digitale toegankelijkheidseisen voor de gemeentelijke website(s);
    • het klanttvredenheidsonderzoek naar de openingstijden van het stadhuis is afgerond;
    • het inventariserend onderzoek naar verschillende klanttevredenheidsmetingen is afgerond;
    • in het kader van hostmanship is er een gastvrouw geïntroduceerd in de centrale hal van het stadhuis.
Deze pagina is gebouwd op 07/27/2023 10:50:00 met de export van 07/25/2023 16:38:28